Eldkraft.se

Din värmebutik på nätet!

Att handla i vår webb-shop

Att handla i vår webb-shop är mycket enkelt.
Du kan välja om priserna ska visas med eller utan moms.
(Priser för varor som finns under fyndtorget gäller så länge artikeln finns kvar i lager.)

Samtliga varor i webb-shopen är anpassade för att användas i Sverige.

Totalpris med moms och fraktkostnad ser du i kassan innan du betalar,
du kan välja olika betalningsalternativ och ser även då slutpriset för de olika alternativ som finns,
också detta innan du genomför beställningen.
I kassan kan du även ändra antal, ta bort varor, eller rensa varukorgen.

Om du vill se totalpriset med frakt och ev. avgifter under pågående köp,
kan du tillfälligt gå till kassan och se du vad totalkostnaden är uppe i.

När du handlar i vår webbutik gäller distans- och hemförsäljningslagen (SFS 2005:59)
Eldkraft AB följer även Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer

Alla köp som görs upp till 200 000 kr i webb-shopen är bonusgrundande.
Bonusen är 1% av den totala köpsumman och tillgodoräknas ditt kundnummer som du får när du beställer i webbshopen,
hur mycket bonus du får står även på orderbekräftelsen och i kassan vid köp.
Vid nästa beställning du gör med ditt kundnummer tillgodoräknas erhållen bonus.
Bonusen gäller under en period av 2år, (löpande kalenderår) och gäller bara när du själv beställer i vår webb-shop.
Du får automatisk meddelande via mejl om hur mycket bonus du har innestående varje år.

Vid beställning från länder utanför EU/EG visas pris och fraktkostnad utan moms för berörda länder i kassan,
detta sker automatiskt av programmet och styrs av leveransadressen.

Samtliga varor Garanti 1år, för utbytes, renoverade eller lagade produkter gäller 3månader, läs mer om garanti härnedan.

SPARA ALLTID KVITTO, MÅSTE BIFOGAS KOPIA VID EVENTUELL RETUR,
GARANTI, BYTE, REKLAMATION ELLER ÅNGERRÄTT

 Vi förbehåller oss rätten att ändra och ta bort i kataloger, bruksanvisningar, installationsanvisningar och priser utan föravisering.

Vi fråntar oss allt ansvar vad gäller egen inkoppling av reservdelar och elektrisk utrustning, då detta alltid ska göras av behörig installatör/fackman

Om du behöver hjälp med webb-shopen eller har förfrågningar om produkter, leveranser, ångerrätt,
garantier mm, kontaktar du oss lättast via mejl, info@eldkraft.se
eller per telefon 0451-32270 (Växel) Telefontid Onsd-Torsd 14:00-16:00
 

Eller via vårt kontaktformulär , så får du normalt svar inom 48 timmar (vardagar)

Med reservation för eventuella tryck och skrivfel, samt eventuella fel i översättning


I kommande text härnedan så finner du svar på och kan läsa mer om:

Leveranstider och leveranssätt
Ångerrätt
Garanti
Reklamation transportskada
Reklamation (ej transportskada)
Betalningssätt, olika alternativ
Företagets kontaktuppgifter


Leveranstider och leveranssätt


Vårt lager har öppet vardagar 8:30 – 16:30 för utleveranser och hantering av webb-order.

Leverans sker med Posten, A-post (snabbast), eller för tyngre varor över 20kg med DHL.

Utleverans sker normalt samma dag eller följande vardag efter att beställning och betalning kommit oss tillhanda
beroende på tidpunkt för beställning.
Leveranstid är normalt 1-3 vardagar, ca 6 vardagar vid mycket hög belastning/orderingång.

Om utleveransen från vårt lager överstiger 14 vardagar, är restnoterad eller skickas direkt från tillverkare,
så får du reda på detta direkt via mejl, och tidpunkt när varan skickas eller vid restnotering, om beräknad leveranstid finns.

Vid restnotering eller mycket försenad beräknad leveras, över 14 dagar, har du rätt att häva köpet utan kostnad innan varan skickats

Vid kortbetalning, faktura, delbetalning och skickas varorna inom omgående enligt ovanstående.
Om du väljer att betala i förskott ser vi betalningen först efter kl.16:30 andra dagen efter inbetalning,
leveranstiden blir då fördröjd med 1-2 vardagar.

Du meddelas via mejl när din sändning skickas och får kollinummer på sändningen.
Varorna skickas till närmaste utlämningsställe, om det inte kan skickas som brev.

När varorna kommit till utlämningsstället, får du sms eller avi för att hämta ut paketet.
Mindre brevförsändelser skickas direkt hem till din postlåda.

Alla brev och paket upp till 20kg skickas med Posten som A-försändelse, dvs. snabbast,
vid tyngre och skrymmande varor anlitar vi DHL direktleverans.
För tyngre och skrymmande leveranser inom EG-länder anlitar vi DHL Euroconnect.
För tyngre och skrymmande leveranser utanför EG-länder anlitar vi DHL.

Utleveranser från vårt lager sker varje vardag.

Försändelser upp till 20kg hämtas av posten ca kl.16:00
Tyngre försändelser över 20kg hämtas av DHL vardagen efter.

Vid leverans till länder utanför EU/EG kan leveranstiden beroende på tullhantering uppgå uppgå till ca 7-14 dagar.

Om du behöver hjälp med webb-shoppen eller har förfrågningar om leveranser, ångerrätt, garantier mm,
kontaktar du oss lättast via mejl, info@eldkraft.se

eller per telefon 0451-32270 (Växel) Telefontid Onsd-Torsd 14:00-16:00
 

Eller via vårt kontaktformulär , så får du normalt svar inom 48 timmar (vardagar)

Denna tid kan variera beroende på orderinggång och arbetsbelastning vid hösäsong

 


Ångerrätt


När du handlar i vår webbutik gäller distans- och hemförsäljningslagen (SFS 2005:59)
Eldkraft AB följer även Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer

Du har 14 dagars ångerrätt om du t.ex. köpt fel vara eller ångrar dej.

Du behöver inte ange något skäl till varför.
( Gäller ej specialbeställda eller måttbeställda varor eller varor tillverkade efter kunds ritning )

Återbetalning av belopp.
Konsumenten har rätt att återfå pengarna inom 14 dagar,
om denne häver köpet från den dag då företaget mottagit meddelandet.

Varan ska vara oanvänd och ej monterad.
Du har dock rätt att utan kostnad öppna förpackningen för att kontrollera att varan fungerar.

Vid Ångerrätt skall varan vara oanvänd (ej varit fast monterad), återfrakten betald, kvitto bifogas
och bankkontonummer inklusive bankens namn och clearingnummer för återbetalning av köpesumman efter avdrag för vår fraktkostnad och ev. postförskottsavgift, om du har betalt med kort eller via Ecster AB krediteras beloppet direkt ditt konto när vi får varan i retur.

Ta alltid kontakt med Eldkraft AB först för när det gäller Ångerrätt.

Alla varor som returneras skall skickas med posten (Postnord) till :

Eldkraft AB
Backagården 302
28193 FINJA
Och märkas utanpå med "Ångerrätt" samt ordernummer

SPARA ALLTID KVITTO, MÅSTE BIFOGAS VID EVENTUELL ÅNGERRÄTT

OBSERVERA – vi löser inte ut varor skickade mot efterkrav / postförskott

Om du behöver hjälp med förfrågningar om ångerrätt,
kontaktar du oss lättast via mejl, info@eldkraft.se
eller per telefon 0451-32270 (Växel) Telefontid Onsd-Torsd 14:00-16:00
 

Eller via vårt kontaktformulär , så får du normalt svar inom 48 timmar (vardagar)

E-post: info@eldkraft.se eller via vårt kontaktformulär,

Gällande installationer och reparationer eller utförande av arbete på kundens hemadress :
Vid beställning om att utföra arbeten och installationer eller förfrågningar om att
utföra arbeten och installationer görs alltid sedvanlig kreditupplysning.

Vi skickar alltid ut en offert för godkännande och underskrift innan större arbete eller installation påbörjas.

Om tjänsten ska påbörjas innan ångerfristen gått ut, informeras konsumenten om att
ångerrätten upphör från det att tjänsten påbörjas.


Garanti


När du handlar i vår webbutik gäller distans- och hemförsäljningslagen (SFS 2005:59)
Eldkraft AB följer även Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer

Garantitiden är 1års materialgaranti,
undantag är förbrukningsartiklar och börjar gälla från det datum du tog emot varan.
Undantag från garanti gäller förbrukningsartiklar såsom elspiral, lampor, roster m.m.
Vi ersätter inte monteringar eller andra anlitade företag eller för följdfel som kan uppkomma.
Garantin omfattar endast material och artiklar som du köpt av Eldkraft AB och som är rätt monterat.
För reparerade och utbytesprodukter gäller 3 månaders materialgaranti.

Ta alltid kontakt med Eldkraft AB först om det gäller garantianspråk.

Vid åberopande av garanti skall kvitto bifogas och bankkontonummer
inklusive banknamn och clearingnummer för ev. återbetalning av köpesumman.
I första hand repareras eller byts den felaktiga varan ut mot likadan eller motsvarande,
varvid Eldkraft AB står för återfrakten till dej.

Vid upprepade fel på samma produkt,
förbehåller vi oss rätten att häva köpet och återbetala köpesumman inklusive ev. fraktkostnader.

Återbetalning av belopp.
Konsumenten har rätt att återfå pengarna inom 14 dagar efter det att köpet hävdes,
om denne häver köpet från den dag då företaget mottagit meddelandet.
Om företaget företar omleverans eller avhjälpande av felet vid reklamation,
skall eventuella fraktkostnader till kund betalas av företaget.

Alla varor som returneras skall skickas med posten (Postnord) till :

Eldkraft AB
Backagården 302
28193 FINJA
Och märkas utanpå med "Garanti" samt ordernummer

SPARA ALLTID KVITTO, KOPIA MÅSTE BIFOGAS VID GARANTI.

OBSERVERA – vi löser inte ut varor skickade mot efterkrav / postförskott

Om du behöver hjälp med förfrågningar om garanti,
kontaktar du oss lättast via mejl, info@eldkraft.se
eller per telefon 0451-32270 (Växel) Telefontid Onsd-Torsd 14:00-16:00
 

Eller via vårt kontaktformulär , så får du normalt svar inom 48 timmar (vardagar)

E-post: info@eldkraft.se eller via vårt kontaktformulär,


Reklamation av transportskada (ska ske inom 3 dagar)


Om varan är skadad vid leverans ska detta anmälas omgående till Eldkraft AB INOM TRE DAGAR efter att du tagit emot varan.
OBS - Du kan inte ringa och anmäla en transportskada,
detta måste alltid ske via mejl, kontaktformulär eller brev.

Du reklamerar en transportskada till info@eldkraft.se eller via denna länken: kontaktformulär

Om det är en synlig transportskada anmäls detta också direkt till chauffören eller utlämningsstället vid mottagandet.
Be chauffören eller utlämningsstället om en notering på din kopia av fraktsedeln och spara emballaget för eventuell retur.

Reklamation av synlig eller dold transportskada ska göras INOM TRE DAGAR efter att du tagit emot varan
för att Eldkraft AB ska kunna anmäla skadan till fraktbolaget.

Det är viktigt att du packar upp och kontrollerar varan så fort som möjligt,
för att kunna upptäcka både synliga och dolda transportskador.

( Med dolda skador menas att innehållet är skadat men förpackningen verkar vara hel.)

Om du reklamerar en transportskada, var noga med att fyll i alla uppgifter som behövs,
namn, adress och telefonnummer till mottagare, ordernummer,
brev-id eller kolli-id ( de finns i så fall på ditt kvitto eller din beställning ),
ordentlig beskrivning av innehållet i försändelsen och skadans art och skador på emballage.
Om din reklamation rör ett skadat paket/gods/pall ska du behålla allt emballage och innehåll,
så att vi eller fraktbolaget vid behov kan besiktiga det.
Tänk även på att adresseringslappen ska sitta kvar.

SKICKA INTE TILLBAKS NÅGRA VAROR INNAN DU ANMÄLT TRANSPORTSKADA,
Eldkraft AB KOMMER ATT KONTAKTA DEJ SNARAST ANGÅENDE FÖRFARINGSSÄTT.


Reklamation ( ej transportskada )


När du handlar i vår webbutik gäller distans- och hemförsäljningslagen (SFS 2005:59)
Eldkraft AB följer även Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer

Reklamationstiden är 3 år och gäller från det datum du tog emot varan.

Ta alltid kontakt med Eldkraft AB först för att få ev. fraktfri returfraktsedel om det gäller reklamation.
( Detta gäller endast vid reklamation )

Vid åberopande av reklamation skall kvitto bifogas och bankkontonummer
inklusive banknamn och clearingnummer för ev. återbetalning av köpesumman.
I första hand repareras eller byts den felaktiga varan ut mot likadan eller motsvarande,
varvid Eldkraft AB står för återfrakten till dej.

Återbetalning av belopp.
Konsumenten har rätt att återfå pengarna inom 14 dagar,
om denne häver köpet från den dag då företaget mottagit meddelandet.
Om företaget företar omleverans eller avhjälpande av felet vid reklamation skall eventuella fraktkostnader
återbetalas inom 14 dagar från den dag företaget mottagit den reklamerade varan.

Alla varor som returneras skall skickas med posten (Postnord) till :

Eldkraft AB
Backagården 302
28193 FINJA
Och märkas utanpå med "Reklamation" samt ordernummer

SPARA ALLTID KVITTO, KOPIA MÅSTE BIFOGAS VID REKLAMATION.

OBSERVERA – vi löser inte ut varor skickade mot efterkrav / postförskott

Om du behöver hjälp med förfrågningar om garanti eller reklamation,
kontaktar du oss lättast via mejl, info@eldkraft.se
eller per telefon 0451-32270 (Växel) Telefontid Onsd-Torsd 14:00-16:00
 

Eller via vårt kontaktformulär , så får du normalt svar inom 48 timmar (vardagar)

E-post: info@eldkraft.se eller via vårt kontaktformulär,


Betalningssätt, olika alternativ


OBS - Kreditupplysning görs alltid när det gäller köp mot faktura eller delbetalning,
samt även telefonorder endast mot faktura.
( Företaget ingår dock inga avtal med minderåriga (under 18 år) utan målsmans godkännande. )

Betalningsinformation
Du får betalningsuppgifter i samband med att du genomför ett köp,
både på skärmen innan du accepterar ordern, samt via e-post.

Frakt tillkommer på priset och är inräknat i summan du ska betala oavsett betalningsalternativ.
Vid postförskott tillkommer 100 Kr i postförskottsavgift och är inräknat i slutsumman i kassan
Total kostnad att betala ser du i kassan innan du godkänner beställningen.

Våra olika betalningsalternativ som finns är dessa :

1 - Förskottsbetalning
2 - Betalning med Kort
3 - Postförskott ( har utgått som fraktalternativ )
4 - Faktura
5 - Delbetalning ( Avbetalning )

Du kan läsa mer om de olika alternativen här nedan :

1 - Förskottsbetalning

Förskottsbetalning till Bankgiro 401-6895
Du får betalningsuppgifter i samband med att du genomför ett köp, både på skärmen innan du accepterar ordern, samt via e-post.

Väljer du förskottsbetalning via Bankgiro ser vi betalningen på vårt konto andra vardagen efter insättningen,
och varorna skickas då samma dag eller dagen efter.

Vid betalning från utlandet anger du ordernr samt förskottsbetalar till :
Svenska Handelsbanken

BIC (Swift): HANDSESS

IBAN: SE40 6000 0000 0009 8223 0648

Vid betalning från utlandet till bankkonto ser vi betalningen på vårt konto ca  femte vardagen efter insättningen, och varorna skickas då samma dag eller dagen efter.

2 - Betalning med Kort

Kortbetalning ( Inom Sverige och utlandet ), accepterade kort är Visa och MasterCard

Vid köp med betalkort sker betalning direkt i samband med köpet och du får bekräftelse direkt.
Din order hanteras omgående och skickas till dej.
Du hämtar din leverans på närmaste serviceställe/postombud med hjälp av avi eller SMS.

Ingen avgift tas ut - det kostar inget extra när du betalar med kort.

För säkra betalningar över nätet använder vi Nets ePayment Betalväxel (PSP),
som är PCI-certifierad och uppfyller kraven för PCI DSS.

Vi följer personuppgiftslagen. Läs om vår Sekretesspolicy här

OBSERVERA - VI FRÅGAR ALDRIG EFTER DINA KORT-UPPGIFTER VARKEN PER MEJL, BREV, SMS ELLER TELEFON

3 - Postförskott ( Detta alternativ har utgått och finns ej längra att få )

4 - Faktura

Fakturabetalning genom Ecster AB

Köp varorna nu och välj betala via faktura inom 14 dagar i kassan :
( Kommuner och landsting har automatiskt 30 dagar enl. gällande lagstiftning )

Genom vårt samarbete med Ecster AB kan vi erbjuda privatpersoner att handla mot faktura.
Kreditgivare är Ecster AB.
En fakturaavgift om 60 Kr tillkommer och är inräknat i slutpriset.
Betalningsvillkor är 14 dagar.
Vid försenad eller utebliven betalning utgår påminnelseavgift om f.n. 60 Kr samt dröjsmålsränta med 24% per år.

Grundkraven för att få betala mot faktura är följande:
Du har fyllt 18 år
Du har en stadigvarande inkomst av tjänst
Du har minst 120 000 Kr i årsinkomst
Du har inga betalningsanmärkningar

Varorna skickas direkt efter godkännande av Ecster AB.
Skulle inte Ecster AB godkänna Fakturabetalning, får du mejl om detta omgående.
Det är Ecster AB som sköter all kreditupplysning och godkännande vid fakturaköp.

För personlig service kan du ringa till Ecster AB´s kundtjänst på telefon 08-701 46 67

5 - Delbetalning ( Avbetalning )

Delbetalning genom Ecster AB,
köp varorna nu och välj delbetalning i kassan.

Kontovillkor delbetalning
Genom vårt samarbete med Ecster AB kan vi erbjuda privatpersoner att teckna ett kontokreditavtal och därmed delbetala dina köp.
I kassan väljer du delbetalning och hur många månader du vill dela upp betalningen på.
Du kan när som helst välja att betala köpet i sin helhet.

Vid köptillfället görs en kreditprövning som kan innebära att en kreditupplysning tas.
En kopia på kreditupplysningen skickas hem till dig.

Kreditgivare är Ecster AB. är ett registrerat kreditmarknadsbolag som har tillstånd att bedriva verksamheten enligt lagen (2004:297) om bank- och finansieringsrörelse.
HF står under Finansinspektionens tillsyn och är registrerat i Bolagsverkets bolagsregister.

Förutsättning för att ansöka om att delbetala är att du är över 18 år och inte har några betalningsanmärkningar.
Om du tidigare delbetalat en vara genom Ecster AB kan du använda dig av samma konto och behöver inte genomgå en ny kreditupplysning.
Om kreditgränsen på kontot är för låg för ditt köp ansöker du enkelt om en höjning.

Exempel: Vid ett köp om 10 000 kr är uppläggningsavgiften 0 kr och administrativ avgift 29 kr.
Den gällande årsräntan är 13,82 % vilket motsvarar en effektiv ränta om 18,74 %.
Det totala belopp som du ska betala är 10 981 kr.
Antalet delbetalningar är 12 stycken och varje delbelopp är 915 kr.
Exemplet är beräknat på en antagen återbetalningstid om 12 månader av en fullt nyttjad kredit.

Ett kort på köpet
När du delbetalat så har du möjligheten att få ett kort - helt utan kostnad.
Kortet är kopplat till din beviljade kontokredit.
Kortet heter Ecster och har MasterCard-koppling.
Med kortet kan du betala och ta ut kontanter i hela världen.
Du får bonus på alla köp och varje månad får du fina erbjudanden och förmåner.
Kortet har ingen årsavgift.

Varorna skickas direkt efter godkännande av Ecster AB.

Delbetalning genom Ecster AB,
köp varorna nu och välj delbetalning i kassan.

  • Dessa alternativ finns att välja mellan :

  • Köp varorna nu och betala via konto inom 30 dagar med 0% ränta
    Administrativ avgift tillkommer med 29 Kr.
    Effektiv ränta vid köp på 10 000 Kr 3,54%.
    Totalt att betala vid köp på 10 000 Kr blir ca 10 029 Kr
    Kampanj nr 4 - KÖP NU - BETALA NÄSTA MÅNAD

  • Dela upp på 2 betalningar med 0% ränta, Kampanjavgift 95 Kr
    Administrativ avgift tillkommer varje månad med 29 Kr. Inköpsmånaden är betalningsfri
    Kampanjränta 0% , effektiv ränta vid köp på 10 000 Kr 12,93%.
    Totalt att betala vid köp på 10 000 Kr blir det 10 153 Kr - vilket blir ca 5077 Kr/månad
    Kampanj nr 383 - 2 BETALNINGAR 0% RÄNTA

  • Dela upp på 5 betalningar med 0% ränta, Kampanjavgift 295 Kr
    Administrativ avgift tillkommer varje månad med 29 Kr. Inköpsmånaden är betalningsfri
    Kampanjränta 0% , effektiv ränta vid köp på 10 000 Kr 18,90%.
    Totalt att betala vid köp på 10 000 Kr blir det 10 440 Kr - vilket blir ca 2088 Kr/månad
    Kampanj nr 441 - 5 BETALNINGAR 0% RÄNTA

  • Dela upp på 12 månader med 0% ränta, Kampanjavgift 295 Kr
    Administrativ avgift tillkommer varje månad med 29 Kr. Inköpsmånaden är betalningsfri
    Kampanjränta 0% , effektiv ränta vid köp på 10 000 Kr 12,77%.
    Totalt att betala vid köp på 10 000 Kr blir det 10 614 Kr - vilket blir ca 965 Kr/månad
    Kampanj nr 267 - 11 BETALNINGAR 0% RÄNTA

  • Dela upp på 23 betalningar med 8.95% ränta, Kampanjavgift 295 Kr
    Administrativ avgift tillkommer varje månad med 29 Kr. Inköpsmånaden är betalningsfri
    Kampanjränta 8,95% , effektiv ränta vid köp på 10 000 Kr 19,67%.
    Totalt att betala vid köp på 10 000 Kr blir det 11 908,49 Kr - vilket blir ca 518 Kr/månad
    Kampanj nr 114 - 23 BETALNINGAR 8,95% RÄNTA

  • Dela upp på 35 betalningar med 8.95% ränta, Kampanjavgift 295 Kr
    Administrativ avgift tillkommer varje månad med 29 Kr. Inköpsmånaden är betalningsfri
    Kampanjränta 8,95% , effektiv ränta vid köp på 10 000 Kr 18,37%.
    Totalt att betala vid köp på 10 000 Kr blir 12 750,23 Kr - vilket blir ca 364 Kr/månad
    Kampanj nr 362 - 35 BETALNINGAR 8,95% RÄNTA

  • Dela upp betalningen med 595 Kr/månad, med 8.95% ränta, Kampanjavgift 295 Kr
    Administrativ avgift tillkommer varje månad med 29 Kr. Inköpsmånaden är betalningsfri
    Kampanjränta 8,95% , effektiv ränta vid köp på 10 000 Kr 20,37%.
    Totalt att betala vid köp på 10 000 Kr blir det 11 685,38 Kr - vilket blir ca 595 Kr/månad
    Antal delbetalningar 20 ( vid köp på 10 000 Kr )
    Kampanj nr 121 - 595 KR/MÅN 8,95% RÄNTA

  • Övriga villkor:
    Inköpsmånaden är betalningsfri.
    ( Kreditupplysning görs alltid när det gäller faktura eller delbetalning, samt även telefonorder mot faktura. )

    Eventuell kampanjavgift delas upp på antalet betalningar.
    Varorna skickas direkt efter godkännande av Ecster AB.
    Skulle inte Ecster AB godkänna Fakturabetalning, får du mejl om detta omgående.
    Det är Ecster AB som sköter all kreditupplysning och godkännande vid fakturaköp.
    För personlig service kan du ringa till Ecster AB´s kundtjänst på telefon 08-701 46 67

  • Företagets kontaktuppgifter

    webb-shopen www.eldkraft.se drivs och administreras av :

    Eldkraft AB
    Backagården 302
    28193 FINJA

    Vat no.SE559058490901

    Tel: 0451-32270 (Växel) Telefontid Onsd-Torsd 14:00-16:00
     

    E-post : info@eldkraft.se eller via vårt kontaktformulär


    så försöker vi kontakta vi dej inom 48 timmar* på vardagar,

    *Gäller endast förfrågningar som berör faktiska köp eller beställningar och under vardagar

    OBSERVERA UNDER HÖGSÄSONG KAN DET VARA EXTRA SVÅRT ATT KOMMA FRAM.

    Innehar export tillstånd = EORI-nummer SE5590584909 för export av varor utomlands

    Företaget har F-skattebevis


    Sidan uppdaterades senast 2017-08-28 av Mikke.(2)